Pageviews

Sunday, April 10, 2011

GEMUK

hahahhaa. salam. selamat pagi Malaysia ! sehat ? wah2. lama tak update. *kalau shari tak update jd lagu nih aa*
heyy. ampa tau dak apa itu gemuk ? gemuk tuu hampa lahh ! HAHHA. dak dak. lawak jaaa. ampa slim, ada shape, tggi, elok, lawa. ceceyyy. :P nih nih. nk tnya, ku gemuk dak la niii ? hahahaa. dlu ada lah owg kata aku nih kering sgt. tp aku suka. sbb sng nk pkai baju pape. hek hek. dlu saiz S, skunk dah saiz M. -.- normal lg kn ? :P HAHA. *gagah* tp skunkkkkkk..... aduhhh! berat ajin duk naik laa~ ffuhh. nih mls nk timbang nih. asal timbang naik, asal tak timbang tak naik. kah kah. ayat pariapa. hmmm. Saya sudah mgenalpasti punca2 nya :


  1. P skolah, makan time rehat. Then, stay makan lg. T__T dlu tak punn...
  2. Balik skolah makan plk nugget, sosej, kentang yg blemak gituuu. T__T
  3. Time mlm plk, makan mlm. ada la dlm dua pinggan aku asa. T__T 
  4. Time stress, suka makan 1 PAPAN coklat. Mmg duk p bli, sbb duk tau aku akn stress. :/
Conclusionnya, prinsip aku dlu, sbb silat ajaq aku dluu. JANGAN MAKAN SELEPAS PKUI 7/8. Then, kalau stress, JANGAN MAKAN COKLAT. dlu, aku amik kertas, conteng conteng. huhhh. skunk ntah pape kut. :/ adduiii, mau tak gemuk farhana oiiii. :/ naseb lah kali nih, tak bapa nmpak sgt ang nih gemuk. meaning, aku tak lah tahap obesiti lg. keh keh. cuma diri aku nih haa, dah asa pbezaan dlu dan kini. --' aduhh, kalau gemuk an, tp awat pp aku tak chubby cm dlu pun kn ? nohh Farah Alia ? ahhahah. dlu kering, tp pp chubby. skunk gemuk SIKIT. tp tak chubby dahhh. awotttt.... :/ takpa2. :D k laa. mau siap2. stg tusyen.

yeaayy ! saya dah sesuaikan diri saya dgn Fom4. fuhhh. amik masa 3 bulan lebih..HAH.

btw, tak tukaq link kut. sayangggg ! :D




No comments:

Post a Comment