Pageviews

Sunday, April 3, 2011

undur diri sbntar :/

wehhhh... T__T buat nih tak kena, buat tuh tak kena. weyy farhana ! hang nk apa. huihhh~ aku tak phm sgguh ngn diri aku la nii. ya, aku nk bubah. aku nk bubah. aku nk bubah. :'( awat time aku nk bubah mesti ada saja pghalang.? plus, aku tingin nk dgq ayat ni. " ana, bising la mcm dlu, kmi rindu ang dlu ". HAHAHA, tgin ouhh. ya. banyak kali dah aku try buat. masuk pgr skola, muka siyez, tak qenyeh. bila naik tgga, nmpak budak sama batch tkmau snyum apa bagai. mai2 masuk ja kelas, teroihh, ada la gosip, ada lah bnda yg lawak aku jumpa td. bla bla bla. :/ mcm mana nk bubah? plus, okeyy, aku buleh letak tepi smua tuh. aku bubah dr segi dalaman. ya, aku nk sgt sgt ! tp, isk isk. aku tak kuat laaa. setan haram nih sntiasa sgt duk ngn aku. --'

aku try nk focus dlm kelas. ya tak smbg. ya aku buat smua tuh ! Ya Allah, tp awat aku tak pndai2 pun ? :( aku un penah tertanya, " ang tak penah ponteng tusyen, tak nah smbg time tusyen, tak nah kutuk cegu dah, tp awat tak pndai pndai pun ? " huhhh~ skunk, aku pkiaq, ada kah ini ada kaitan ngn family ? aku penah dak derhaka ngn depa ? huihh. penah dak buat depa nangis sbb aku ? i guess so. --' penah kut. :'( ampa penah dak? tak bukan? aku tau, ampa baik baik belaka niehh. :D heeee. mnitis ayaq mata tuleh post nii. :) :) :) kuat kuat kuat. aahahahaa. tatau paseipa. sejak kjadian ptg td kut. ngeehhh~ lalallalalaa~ mana aku akn abaqqqqq. weekkk ! farhana syakirah gituuu. :D tkpa laa. tuh ja nk abaq.saya nk undur diri sbntar. nk alone. :) heeee. wish me luck n tak buat bnda pelik2 naaa. :)

ppfftt, yg celcom niehhh. ya, celcom amat pndai sbb bg call free kat aku. mcm tau2 ja ari nih nk dekat ngn apa. lalallalalallalaa~ esok, lusa, tulat, llalalalalaa lg~ ahhahahaa. aku buleh ka call dy? uihh, takkan pnya laaa. :/ so now, start la transformasi diri. bak kata kaunselor, " hidup nieh, kita jgn pkiaq owg lain, pkiaq kita jaaa. hidup, mati smua tgn kita. bjaya, gagal smua atas kita even family segalanya ". kita kena tggung smua tuu. :) okaayyy, now, dalam idup aku hnya ada AKU. :) kawan apa smua tuh, lama2 hilang jugakkk~ (tak stuju ! ahhahaha) masehhh kerana mbaca. -.- kerana saya pun tak phm apa yg saya tuleh- ahahhaa.

ppfftt, nk buat link bawu. byeee. :)


agent oso, please help me ! ahhahaa. :/ not in a good mood. byeee.

2 comments:

  1. nak berubah? nak berubah jadi apa? ben10? ultrman? HAHA,. nak berubah kna ad byk pngorbnan-lah :)

    ReplyDelete
  2. yeahhh, thanks faten. :/ eerr, nk bubah spenuhnya. :) hope soo. :D

    ReplyDelete