Pageviews

Wednesday, May 11, 2011

hye hyo

hoi hoi. apa khabar ? cewahh. act nih aku curik2 on9 sbb aku bajet tkmau on9. kah kah. ampa tau kn peristiwa yg blaku ? hari ibu kut. :/ family aku excident. Hanya Allah ja tau pasai pasaan aku time tuu. Hmm, ada hikmah kn aku tak p ? smmgnya aku tgedik2 pjuk ayah utk bawak aku sama. Tp ayh ttp tak bg. hah~ ffuuhh, mmg tatau nk jd ceni. hmm, kalau aku p jugak an, gamaknya bila aku nk study ah ? perghh. ckop laa. jnji family aku selamat smua. kecuali vios tercinta ja masih koma. HAHAHA. kat workshop mana ntah. so now, guna keta wira.  pergh.  keta nih style ohh ! hahhaaa. *perli yaaa* kahkah. malu jugak kadang2 tuu. tp pk balik, malu apanya. keta keta jugak laa. tak reti bsyukur kewwww. ahhahaa. :) thanks naa kpd yantie ngn farah <3

Exam, waahhh. dua subjek dh selesai dalam dua hari. esok kimia. perghh. 0 kut dlm pala otak aku nii. tawakal ja esk. perghh. study un tak nk tawakal. ngengg. :) siyez lawak time jawab BI. time kna plih nk uat karangan mana tuu. ayat dy ceni, "it happened so fast that i didnt have a chance to defend myself". ampa tau apa yg mai dalam otak aku teruih time tuu ? for sure pasai cinta. perghh. buat rangka, tp lupa pulak istilah bi. jneh tatau bila translate. buat dlm bm, perghhh. sah2 50 muka surat.wkakkakaa! so, buat kputusan still dgn soklan nih tp tukaq jalan ceta. yaaa, aku buat pasai friendship. dan masalah nii mmg blaku dlm idup aku. so sng lah jugak nk buat ceta. tp satu ja, aku buat gaduh sbb laki. yg real, bukan yaa ! :D tuu jaa. wish me luck.:)


6 bulan dah single ! hoyyeeahhh ! farhana syakirah mmg terbaik ! kah kah. :P hmm, tolak 3 mggu kut ? ngenggg ! lalalalla~


No comments:

Post a Comment